Dine sentrale ansvarsområder:
- Ansvar for innkjøp og rammeavtaler
- Lede en prosjektorganisasjon med interne og eksterne ressurser
- Planlegge og lede det daglige arbeidet, med god økonomi, kvalitet, fremdrift og SHA i alle prosjektets faser
- Planlegge og ha logistikken rundt montasjer og demontasjer
- Sikre at prosjektorganisasjonen, myndigheter og kunder oppdateres med nødvendig informasjon for prosjektet
- Regelmessig gjennomføre kompetanseheving ved “entreprenørmøter”
- Opptre som prosjektleder ved behov
- Gjennomføre befaringer, overleveringer og kontroller i forkant av overleveringer
Vi ønsker at du:
- Er utdannet bygningsingeniør og har noen års arbeidserfaring.
- Besitter gode kunnskaper innen bygg/anlegg
- Er innsatt i gjeldende byggeforskrifter
- Har gode datakunnskaper og kjennskap til CRM-systemer
- Behersker flytende norsk skriftlig og muntlig (dette er faktisk et krav, ikke et ønske)
- Har førerkort kl B (dette er også et krav)
- Er kjent med Archicad eller tilsvarende tegneverktøy
Vi ser etter deg som:
Er strukturert og beslutningsdyktig. Du evner å skape og opprettholde gode relasjoner til våre kunder og leverandører, da stillingen krever ditt engasjement og høy grad av serviceinnstilling. I tillegg er du løsningsorientert og handlekraftig. Vi ser etter en kollega som også er nysgjerrig, resultatorientert, og som har vilje og evne til videreutvikling.
Betingelser: Firmabil, telefon, mac, god pensjonsordning, fastlønn med bonusordning
Ved spørsmål om stillingen, vennligst kontakt Runar Heistad på telefon 952 55 850